samedi 9 janvier 2010

Cunnilingus ch'ti

Si l'on parle du nord alors on rigole.
Ch'est Marius et Cafougnette qui fêt'tent chinquante ans d'mariache.

-Marius- "Quo qu'ch'est-y qui t'fro plaijir pou ch'tanniversaire??"

-Cafougnette- " Ben coute, comme que te l'demint' bin gintimin, mi ch' qu'j'ai invi d'puis eune paire d'ans ch'est qu't'eum fait un cumulolingus"

-Marius- "Bin me vla prop' à m'nache aller pourléquer des breulles!"

Euch soir la, et bin min pôv' Marius y dot y aller! Alors y met sin nez din ch'gayolle à clitorisss..........10 minuts.........20 minuts......RIEN!!!

-Marius- in arlévant s'tiête " Hé Cafougnette... te t' rapplo ti qu' ch'est Fausto Copi qu' avo gagné ch'tour eu Frince in 54???"

-Cafougnette- "Quo qu'ch'est qu' te m'raconte ti? t'es in trin de m'faire minette d'puis eune demi heure et te m'fait quier avec tes vélos!! t'est pas tout branque ti des fos!!!"


-Marius- " Nan, mi ch'te di cha passe que vind' vir cha sur un boud' journal qu'est resté collé à ch'trou d' tin cul!"


Trouvé chez Batiss Grovint

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire